پرفروش ترین فیلم های هالیوودی 2021
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 باعث شد تا همه ی سالن های سینمایی به تعطیلی طولانی مدت کشانده شوند. تعطیلی طولانی مدت سینماها در سراسر جهان باعث شد تا فیلم های پر خرج همچون فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و اکشن یک سال برای اکران فیلم ها صبر کنند تا مخاطب بتواند در سینما به تماشای فیلم بنشیند و مخارج فیلم تامین شود. سال 2021 گویا انفجاری از فیلم های علمی تخیلی و اکشن است که همه مخاطبان بسیار چشم انتظار آن هستند. ما در این بخش قصد دارین تا فیلم های پرفروش ترین فیلم های هالیوودی 2021 را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم پرفروش Tom & Jerry 2021

این مجموعه تلویزیونی انیمیشن کلاسیک پس از سال ها این بار بصورت یک لایو اکشن / هیبریدی متحرک به سینما آمد. در این قسمت که در آن موش شیطون به نام جری در آستانه یک عروسی بزرگ به یک هتل منتقل می شود و برنامه ریز عروسی را مجبور می کند تام را به تصویر بکشد. در ادامه وقتی تهدیدی حتی بزرگتر پدیدار می شود ، تام و جری مجبور می شوند برای نجات در آن روز با هم همکاری کنند. این فیلم مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و خاطرات زیادی را برای طرفداران این سریال انیمیشنی زنده کرد.

فیلم پرفروش Coming2 America 2021

پس از بیش از سه دهه ، به نظر می رسد شاهزاده آکیم - هه ، پادشاه آکیم و دوستش سمی از کشور زاموندا به آمریکا برمی گردند. بسیاری از بازیگران اصلی در حال بازگشت هستند ، از جمله جیمز ارل جونز در نقش پادشاه یافه جوفر و جان آموس در نقش کلئو مک داول ، زیرا آکیم می فهمد که او پسری گمشده دارد که هرگز نمی دانست چه کسی می تواند وارث تاج و تخت باشد.

فیلم پر فروش Raya and the Last Dragon 2021

در این فیلم انیمیشن از دیزنی ، کلی ماری تران صدای خود را به شخصیت اصلی امان می دهد ، یک جنگجوی جوان در یک سرزمین خارق العاده که تلاش برای یافتن آخرین اژدها را آغاز می کند. آوکا ، صدای اژدهای گفته شده را که به رایا برای برقراری صلح در سرزمینش نیاز دارد ، ارائه می دهد.

فیلم پر فروش Zack Snyder's Justice League2021

این نسخه چهار ساعته از همکاری ابرقهرمانان که توسط یک کمپین هوادار هجوم آورده شده است ساخته شده. داستان این فیلم درواقع درخصوص لیگ عدالت مجموعه ای از ابر قهرمان ها بوده که در این قسمت سعی دارند با دارک ساید قوی ترین موجود کهکشان به مبارزه بپردازند. بسیاری از هوادارن ابرقهرمان و دنیای مارول از این فیلم تمجید های زیادی کردند و همین بر پرفروش بودن این فیلم بسیار دخیل بوده است.

فیلم پر فروش Godzilla vs. Kong 2021

این فیلم مسابقه ای است که از سال 2014 منتظر آن بودیم. کارگردان آدام وینگارد - که ثابت کرده است می داند چگونه هیجان ایجاد کند – در این فیلم گودزیلا و کینگ کونگ را مقابل هم قرار می دهد تا بینندگان هر دو این فیلم ها را برای بازدید این فیلم هیجان زده کند. زمانی‌که کونگ غول‌پیکر با گودزیلا متوقف نشدنی ملاقات می‌کند، حال تمام جهان می‌خواهند ببینند که کدام یک پادشاه هیولاها خواهند شد. کدام یک پادشاه خواهد شد؟!

فیلم پر فروش Mortal Kombat 2021

فیلم مورتال کومبت برداشت شده از بازی بسیار معروفی است که احتمالا همه ی گیمر ها آن را میشناسند. با همکاری لوئیس تان ، مچاد بروکس ، جدیدترین قسمت فرانچایز قطعاً همان چیزی است که در یک فیلم اکشن فانتزی رزمی می خواهید. داستان این فیلم اساس همان افراد درون بازی است و شکل رزمایش هم تقریبا به همان هیجان انگیزی است که گیمر ها کمی از آن را تجربه کرده اند اما احتمالا کمی با کیفیت تر.

فیلم پر فروش Black Widow2021

اولین دارایی مارول که فاز 4 خود را آغاز می کند این پیش درآمد با تمرکز بر ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون است. ما کاملاً نمی دانیم که داستان پیرامون این شخصیت چگونه خواهد بود ، اما می دانیم که دیوید هاربر ، راشل ویس و ستاره در حال ظهور فلورانس پوگ و دیگران به او پیوسته اند.

فیلم پر فروش Free Guy 2021

این فیلم هیجان انگیز که بار ها زمان اکرانش تغییر در سال 2020 و به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد اما گویا سرانجام قرار است در بهار سال 2021 به اکران در بیاید. رایان رینولدز شوخ طبعی خود و جذابیت همیشگی اش را به این کمدی بسیار هیجان انگیز آورده و گویا قرار است یک فیلم علمی تخیلی کمدی جذاب را به سینما ها بیاورد. او در نقش گای ، یک شخصیت بازی های ویدئویی را بازی می کند که متوجه حضورش در آن بازی می شود و تلاش می کند تا از نابودی دنیای ساختگی که در آن وجود دارد جلوگیری کند.

فیلم پر فروش A Quiet Place Part II 2021

کارگردان جان کرازینسکی این فیلم را خودش با بازی همسر واقعی اش امیلی بلانت بازی کرده است . بعد از اتفاقات فیلم اول این موضوع از خانواده ابوت همچنان ادامه دارد. با قضاوت از اولین تریلر ، ما به برخی از موارد بازگشت به ابتدای حمله نیز خواهیم رسید؟ هرچه می خواهید آن را بنامید ، به نظر می رسد کراسینسکی کار سختی را شروع کرده و فشار را از بین برده است و مخاطبان باید منتظر یک فیلم عالی باشند.

فیلم پر فروش Top Gun: Maverick 2021

داستان درباره یکی از برترین خلبانان هواپیمایی نیروی دیریایی میباشد بازی تام کروز. سری فیلم های تاپ گان همیشه جزو پرفروش ترین فیلم های اکشن بوده اند که مخاطبان زیادی را به سینما می کشاند. درباره این فیلم اطلاعات زیادی در دست نیست ، به جز اینکه سازندگان فیلم بازیگران جوان هالیوود را انتخاب کرده اند - از جمله مایلز تلر که در نقش پسر آز بازی می کند - و وال کیلمر رسما به عنوان مرد یخی بازگشته است . تام کروز نیز مانند همیشه با بدل کاری های بی نظیرش باز می گردد و مخاطبان را مسحور خودش می کند.

فیلم پر فروش Jungle Cruise 2021

دواین جانسون و امیلی بلانت به ترتیب به عنوان کاپیتان قایق رودخانه و دانشمندی در شکار یک درمان جادویی در این ماجراجویی اکشن بازی می کنند. جک وایتهال ، کمدین نیز به این فیلم پیوست و در نقش برادر شخصیت بلانت بازی کرد. کولت سرا با همکاری لیام نیسون رشته های هیجان انگیز اکشن داشته است ، بنابراین این احتمال وجود دارد که این فیلم کمی تاریک تر از حد انتظار باشد.

منبع: بهترین فیلم های هالیوودی





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: